ToolGraph.ir   

0

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت

*حتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت آن نیز با دقت کافی موضوع را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.

* از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.

  • ۱. زمان خرید، بیشتر از قیمت اصلیِ محصول از حساب من کسر شده است

    با عرض سلام و خداقوت به همکاران و دوستان خوبِ تولگراف! برخی از همراهانِ سایت که اخیراً خرید انجام داده اند به این مسئله اعتراض داشته اند که بیش از دو برابر (از قیمت اصلی محصول درج شده در صفحه محصول) از حساب آنها کسر شده است. تیم ما، چون تراکنش ها را به صورت ریز به ریز و شکاکانه پیگیری نکرده و نرم افزار به طور اتوماتیک محاسبه میکند، متوجه این اتفاقات نشده بودیم، تا چندی از دوستان با کمال احترام برای ما تیکت فرستاده و ما را از این موضوع مطلع نمودند، ما نیز موظف به رسیدگی تراکنش های این دوستان شدیم. و متوجه موضوع مهم و مشترکی شدیم، زمانی که ایشان وارد صفحه سبد خرید شده اند، تعداد کالا ها را برخی ۴ عدد، برخی ۳ عدد به تعداد خرید اضافه نموده اند که منتج به بالا رفتن قیمت نهایی شده است. که قطعا نمیتوان غفلت خودِ دوستان را نیز نادیده گرفت، چون تا تکمیل نهایی فرایند پرداختِ بانک، چندین مرتبه فرصت چک کردن قیمت کلی محصول را داشته اند، ولی ما ندیدنِ قیمت نهایی را فرض میگیریم که ایشان ندیده اند. تیم ما هزینه مازاد را به این دوستان با کمال خرسندی بازگشت داده، و از دوستانی که با این موضوع مواجه شده اند و هنوز برای اطلاع رسانی به پشتیبانی سایت اقدامی ننموده اند نیز میخواهیم که از طریق تیکت ما را مطلع سازند تا رسیدگی شود.

  • ۲. برای دانلود فایلی که خریداری کرده ام چه کنم؟

    وارد پنل کاربری خود شوید و از منو «دانلودها» میتوانید شروع به دانلود کنید. اگر در این صفحه موجود نیست، یا خرید را تکمیل نکرده اید، یا به مدت ۳۰ دقیقه صبر کنید تا به لیست دانلود های شما افزوده شود، اگر اضافه نشد به شماره ای که در پایین سایت گذاشته شده تماس بگیرید.